16.06.2014

Trochę o nas dla was ♥



   Siemka :)

Nazywam się Paulina, mam  15 lat. Chodzę do II klasy gimnazjum razem z Burkiem. Tego bloga chcę prowadzić ponieważ kocham sporty takie jak: siatkówka, jazda konna, pływanie, bieganie, koszykówka i MMA. Zarazem kocham ćwiczyć z Mel-B.  


Czeeeść :)

Too ja Burek :p, mam 15 lat i jak wcześniej wspomniała Palcia chodzimy razem do klasy. Prowadziłam już kiedyś bloga niestety musiałam go usunąć na szczęście dostałam jeszcze jedną szansę ( więc może ktoś mnie pamięta ). Bardzo lubię ćwiczyć z Mel B, Ewą Chodakowską i fitappy.



Obie uwielbiamy ćwiczyć ponieważ dzięki temu czujemy się lepiej, mamy lepsze poczucie humoru , możemy więcej czasu spędzać razem ♥. Każda z nas ma jakiś wyznaczony przez siebie cel do którego wytrwale walczy. Nieważne jest dla nas to czy jest zima bądź lato, czy jest gorąco lub zimno.
Sport to część nas która nigdy nie zniknie.
                                                                                                                                                                   
Burek, Palcia                 
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz